Kérjük, amennyiben már rendelkezik licenccel és segítséget kér tőlünk, vagy a gyártótól, a hibakeresés hatékonysága érdekében minden esetben EMAILBEN keressen minket és adja meg, ellenőrizze a következő információkat!

Az Ön licencének és személyes (céges) adatainak védelme érdekében:

CSAK a licenctulajdonos / viszonteladó regisztrált email címéről érkező levelekre reagálunk!

Telefonon, nem beazonosítható ügyfélnek nem adunk ki licenc és tulajdonosi információkat.

A beérkezett adatokat és Support.zip állományt (logfájlokat) bizalmasan kezeljük és hibakeresést követően töröljük tárolóinkról.

  • AADS licenc azonosító
  • Frissített / naprakész környezet (Windows, AADS verzió)
  • Ellenőrizze az AADS programfájlok állapotát (AADS program check)
    • előfordulhat, hogy a kiszolgálóra telepített Antivírus szolgáltatás false-pozitívként blokkolja, esetleg törli valamely komponenst
  • Aktív AADS tűzfal (AADS tűzfal pipa)
    • esetleges sikertelen kliens kapcsolódás oka lehet, hogy AADS blokkolta az adott IP-címet (AADS sikertelen belépés)
      • ilyenkor kijelölve törölhető (jobbegér) a blokkolt cím, majd mentés után használható
  • AADS telepített verzió szám
  • Hiba /jelenség leírása
  • Pontos időpont megadása:
    • nap / óra / perc, lehetőleg másodperc is
  • Felhasználó / gép / ipcím azonosító megadása
  • Esetleges képernyőképek (amikor az releváns információ)
  • Amennyiben korábban említett problémáról kérdez, javasoljuk az előzmény levelezés tartalmát is csatolni, azt folytatni
  • A lényeg frissen generálva:
    • Support.zip állomány (logfájlok tömörítve) amit az AADS konzolból lehet generálni (tartalmazza az AADS által gyűjtött logokat és Windows eseménynapló bejegyzéseit)
    • Az állomány nagy méretű is lehet, figyeljen oda az emailben küldhető csatolmány maximális méretére!

AADS sikertelen belépés

AADS sikertelen belépés

 

AADS tűzfal pipa

AADS tűzfal pipa

 

AADS támogatás

AADS Support.zip

 

AADS program check

AADS program check