Kérjük, amennyiben már rendelkezik licenccel és segítséget kér tőlünk, vagy a gyártótól, a hibakeresés hatékonysága érdekében minden esetben EMAILBEN keressen minket és adja meg, ellenőrizze a következő információkat!

Az Ön licencének és személyes (céges) adatainak védelme érdekében:

CSAK a licenctulajdonos / viszonteladó regisztrált email címéről érkező levelekre reagálunk!

Telefonon, nem beazonosítható ügyfélnek nem adunk ki licenc és tulajdonosi információkat.

A beérkezett adatokat és Support.zip állományt (logfájlokat) bizalmasan kezeljük és hibakeresést követően töröljük tárolóinkról.

  • AADS licenc azonosító
  • Frissített / naprakész környezet (Windows, AADS verzió)
  • Ellenőrizze az AADS programfájlok állapotát (AADS program check)
    • előfordulhat, hogy a kiszolgálóra telepített Antivírus szolgáltatás false-pozitívként blokkolja, esetleg törli valamely komponenst
  • Aktív AADS tűzfal (AADS tűzfal pipa)
    • esetleges sikertelen kliens kapcsolódás oka lehet, hogy AADS blokkolta az adott IP-címet (AADS sikertelen belépés)
      • ilyenkor kijelölve törölhető (jobbegér) a blokkolt cím, majd mentés után használható
  • AADS telepített verzió szám
  • Hiba /jelenség leírása
  • Pontos időpont megadása:
    • nap / óra / perc, lehetőleg másodperc is
  • Felhasználó / gép / ipcím azonosító megadása
  • Esetleges képernyőképek (amikor az releváns információ)
  • Amennyiben korábban említett problémáról kérdez, javasoljuk az előzmény levelezés tartalmát is csatolni, azt folytatni
  • A lényeg frissen generálva:
    • Support.zip állomány (logfájlok tömörítve) amit az AADS konzolból lehet generálni (tartalmazza az AADS által gyűjtött logokat és Windows eseménynapló bejegyzéseit)
    • Az állomány nagy méretű is lehet, figyeljen oda az emailben küldhető csatolmány maximális méretére!

AADS sikertelen belépés

AADS sikertelen belépés

 

 

AADS támogatás

AADS Support.zip

 

AADS program check

AADS program check